Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Там е проблема, че и ФИАТ не знаят къде да дянат Алфа и Ланча.
    Ако трябва да се мисли логично, за да станат конкуренти на Мерцедес (Ланча) и БМВ (Алфа) трябва да струват почти колкото тях... тия пари не са само за модела ами и за развойната дейност.
    А ФИАТ искат ем йовтино да го направят, хем за премиум да продават.
    Проблем...
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
      Алфа може да стигне немците и без те да се спъват. Само, че като вземе назаем технология от Ферари - лошото е, че тогава ще бъде конкурент на Мазерати. И на мен не ми е много ясно къде точно от ФИАТ поставят Алфа Ромео? Със Сеат ли се конкурира, за ФВ даже не искам и да си мисля или пък с БМВ и Ауди? За последните две конкурира е доста условно, защото на 7-те модела на Алфа другите предлагат 29. Според мен именно липсата на разнообразни модели и големи двигатели е един от проблемите за ниските продажби. Дано успеят да намерят правилното място. Аз, колкото и да не харесвам народните коли, тайничко се надявах, да ни купят. Дори Сеат имат коли с 300+ к.с., които излизат така от завода, а ние се радваме само на такива по форумите правени от маниаци. Майната му на това, че носачите няма да са толкова чупливи и ще са същите и в Октавиа-та, и в Пасат-а, и в наследника на 159, пък ако ще и Валтер Де Силва да и направи дизайана
      Абсолютно съм на същото мнение. В алфа нещата са изпуснати много отдавна, това сега е следствие. БМВ имат голеееми мотори в малки и големи купета, а някои от моторите им са атмосферни със над 100 коня от литър. Алфа никога не е имала серийно такъв мотор. Всичко свършва със 3.2 литра, който мотор е даже на GM и откровенно казано си е куц. 3.2 срещу 6.3 при Мерцедес, който е на задно, а са в един клас.
      Някога Алфа е била изпълнена по формулата: силен мотор в леко купе, а сега е обратното - слаб мотор в тежко купе.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Не си прав за Ламборгини и Бугати. 2-те марки дефакто са една и съща кола, но тя си е реално италианска. Мурсиелаго си е чистокръвен италианец, разработен и произведен в Италия. в цялата кола няма нищо немско, повярвай ми, имал съм възможност да го разгледам отблизо, та даже и отдолу.

        .

        Много си се объркал. Аз съм ги карал и двете, и по шосета, и на писта, бил съм и в завода в Сант Агата Болонезе, говорил съм си с инженерите-конструктори и с един от дизайнерите. И всичките в един глас (ама на ухо) ми признаваха, че една от основните им задачи е МАКСИМАЛНА УНИФИКАЦИЯ НА ДЕТАЙЛИТЕ с А6 и А8 (а напоследък и с R. Ако седнеш в Гаярдо, веднага ще забележиш уредите от А8 и блокът за управление на климатроника от А6. В Мурсиелаго е същата история - уреди, климатроник, сичко е от А8 и Q7.

        http://www.justcar.org/wp-content/up...1920x14401.jpg

        http://cdn2.worldcarfans.co/2009/3/l...-geneva_13.jpg

        За двигателите навярно знаеш - прочутия V10 си е много леко модифициран Алди 5.2 FSI V10 (например мазането е със сух картер). И този двигател на "Ламборгини" се произвежда в завода на Алди в Гьор, Унгария.

        За Бугати пък няма кво да говорим - аз съм бил и в техния завод в Молзам и мога да се уверя, че Вейрон си е чист Файтон с друга каруцерия и двигател W16 (който е просто два залепени един за друг W8 на Холцваген с общо 4 турбини). Двигателят на "Бугати" се произвежда в завода на Холцваген в Залцгитер, Долна Саксония.

        Същата е работата и с Бентли - и това си е чист Холцваген с друга каросерия, повечко дърво и малко по-хубава кожа. Новият Flying Spur също е чист Файтон, дори се сглобява на същата поточна линия с него в новия "прозрачен завод" на ФВ в Дрезден.
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • Пинко, говоря за Мурсиелаго, не за Гаярдо. Мурсиелагото няма копчета и тем подобни от Ауди вътре. Даже лостчетата на фарове и чистачки са 1 към 1 с тия в 33-ката ми. А отдолу няма нищо Ауди. На кой му дреме климатроника от кого е правен или от кого е заимстван. Във всички коли такива неща са от външни доставчици, няма от Ламборгини да си правят компресорите сами. Обаче шасито няма допирна точка с Ауди. Раздатките и мостовете също. Окачването си е същото, само доразвито, като това на Кунтач. Моторът V12 също няма нищо общо с Ауди. Пък и да има какво от това? В Алфа моторите като са Фиат, какво, да не са извънземни. Еле па тая родилка 16V TS. Срам за марката, толкова години го мъчиха това лайно, директно впръскване, ала-бала, и 100 коня от литър не можаха да издоят. Е да ама немците успяха. Пък там където не успяха сложиха турбина. И пак имат резултат, а в Алфа - не. Дори и тунинг фирмите на Алфа не успях да извадят толкова коне колкото фабричните версии на конкуренцията. Чакаме колко години 3.0 дизел, ма няма такъв. Е в немските кенефи има 3.0 дизели, че и бая по-големи. И не може да се каже, че не им вървят колите. В 159 има 1.8 мотор 130-140 коня. Пълен майтап, тая кола не може да потегли, гасне от немощ с това тежко купе.
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:34.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Пинко, говоря за Мурсиелаго, не за Гаярдо. Мурсиелагото няма копчета и тем подобни от Ауди вътре. Даже лостчетата на фарове и чистачки са 1 към 1 с тия в 33-ката ми.
            Абе ти май Мурсиелаго дори и на снимка не си виждал. Те ти един интериор на Мурсиелаго



            А това е на А6/А4

            http://www.gotbroken.com/wp-content/...ew-588x422.jpg

            http://www.audipic.com/audi/2009/08/...r-1280x960.jpg

            Разликите са чисто толкова незначителни, че може да се объркаш с кво си седнал.

            Ква 33-ка, кви пет лева???
            Last edited by pinko; d.m.y г., 23:56.
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • Позачетох се в историята на Мазерати. Как те са излезли от кризата. След доста перипетии, дори пребиваване при Ситроен /там вече фалират/ идват при ФИАТ, които ги прехвърлят на Ферари. И точно те връщат марката на мястото, което и се полага
              "В 1999 Феррари получила полный контроль над компанией и преобразовала Мазерати в подразделение элитных автомобилей. "
              Чак като си стъпват на "краката" ги отделят от Ферари през 2005 г. А 2007 г. за първи път излизат на печалба след 17 г. при ФИАТ. Сега уж са едно с Алфа Ромео.
              In 2005 Maserati were split off from Ferrari and merged with Alfa Romeo under Fiat Auto.
              Освен 8с за друго от това сърудничество не се сещам. Дано Мазерати да успеят да направят за Алфа същото, което Ферари направи за тях.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                Абе ти май Мурсиелаго дори и на снимка не си виждал. Те ти един интериор на Мурсиелаго



                А това е на А6



                Разликите са чисто толкова незначителни, че може да се объркаш с кво си седнал.

                Ква 33-ка, кви пет лева???

                Много ли си сигурен? Откъде си толкова запознат какво съм виждал или не? Качил си 1 снимка на интериор от Галардо, не виждам от Мурсиелаго.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Пинко, я кажи тоя интериор от какво е и ми прочити още веднъж мнението, ма по-бавно и кажи къде бъркам:

                  Иначе, като гледам и ти сваляш снимките от Гугъл като всички нас, ма май ти не си сядал, или пък не помниш как изглежда Мурсиелаго отвътре?
                  Attached Files
                  Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:00.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Само една малка поправка... това е RS4, а не А6. Прилики в интериора колкото искаш, с разликата, че аудито има по-готини духалки!
                    www.t-auto.bg

                    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                    Comment


                    • Вътрешен фейслифт?
                      Баси като махнете скоростния лост... са почти еднакви
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        не виждам от Мурсиелаго.


                        http://lamborghini-murcielago.org/wp...o-Interior.jpg
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Пинко, я кажи тоя интериор от какво е и ми прочити още веднъж мнението, ма по-бавно и кажи къде бъркам:

                          Иначе, като гледам и ти сваляш снимките от Гугъл като всички нас, ма май ти не си сядал, или пък не помниш как изглежда Мурсиелаго отвътре?
                          Ей 10 човека едно и също ти говорим ти пак твойто си знаеш . Пинко тва работи човека, обиколил света заради автомобилите и куп неща още ти пак му говориш приказки от 1001 нощ. Обясних ти и аз одеве ,че еднакви са всички брандове във ФВ груп и само дизайна сменят ти за 33-ка говориш
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Да, ама не... това е Gallardo! А снимката дето боби 33 е постнал - това вече е Мurcielago!
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                              Да, ама не... това е Gallardo! А снимката дето боби 33 е постнал - това вече е Мurcielago!
                              Една бърза проверка- изтрий от линка до .org и виж кой е модела.
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                                Да, ама не... това е Gallardo! А снимката дето боби 33 е постнал - това вече е Мurcielago!
                                Верно е, Гаярдо е. Моите снимки от Сант Агата Болонезе не са на тоя лаптоп, пък и мога ли да почня как изглежда интериора на всяка кола, дето съм карал. Доста време мина, откакто имах допир с тия машинки. Но си спомням гадното чувство, че съм седнал в някакво по-наточено Алди.

                                Но всичко това не е толкова важно - идеята ми беше, че нито Ламборгини, нито Бугати, нито Бентли са си останали оригинални. За съжаление са се превърнали в напудрени варианти на различни модели на Алди и Холзваген. Дори моторите на Гаярдо се правят в заводите на Алди в Унгария, а Bentley Continental Flying Spur дори се сглобява на една и съща поточна линия с Файтон във Дрезден.
                                Last edited by pinko; d.m.y г., 00:29.
                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X